Vásárlási információk

1. Webáruház üzemeltetőjére vonatkozó adatok

  • Cégnév: Valaris Trade Kft.
  • Székhely:1053 Budapest, Ferenciek tere 2. 1/8A.
  • Vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló e-mail címe:
  • Központi üzlet, átvevőhely: 1073 Budapest, Erzsébet Körút 16.
  • Cégjegyzékszám: 07-09-022434
  • Adószám: 23944176-2-07
  • Számlaveztő bank: K&H Bank
  • Bankszámla szám:10401196-50526667-67751009
  • Szerződés nyelve:Magyar, amelyet az üzemeltető nem iktat

2. Rendelés menete, megrendelés feldolgozása, és teljesítés

2.1. A megrendelések leadása a Webáruház online felületén lehetséges, azonban a megrendelés leadása nem minősül a Webáruház részéről a vételi ajánlat elfogadásának. A Webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni, ha a vásárló a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.

2.2. A Webáruházban történő első vásárlást megelőzően szükséges regisztrálni, a későbbi rendelések esetén pedig a már létrehozott regisztrációs fiókba kell bejelentkezni. A regisztráció megkönnyíti a későbbi vásárlást és az esetleges kedvezmények igénybevételét.

2.3. Az oldalon feltüntettet „webshop árak” minden esetben az ÁFÁ-val növelt bruttó árak és csak a Webáruházban leadott rendelésekre vonatkozik. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében meghatározott mértékű általános forgalmi adót. A Webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A Webáruházban szereplő termékképek és készletinformációk tájékoztató jellegűek és a valóságtól eltérhetnek. A raktárkészlet gyors változásai miatt kivételes esetben előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért a Webáruház felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően tájékoztatja a vásárlót.

2.4. A Webáruházban történő vásárlás esetén a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell az e-mail címen. Fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert a Webáruház sok esetben a kiszállítást megelőzően telefonon egyeztet a vásárlóval. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén a megrendelést az Eladó nem teljesíti.
A vásárló a „Rendelés” gombra történő kattintással kötelező érvényű ajánlatot tesz a bevásárlókosárban található árucikk(ek) megvételére, és elfogadja ezen Általános Szolgáltatási Feltételek érvényességét.

2.5. A Webáruház a megrendelést követően a megrendelő részére automatikus visszaigazoló e-mailt küld a rendelés beérkezéséről.Az automatikusan küldött, a rendelési adatokat tartalmazó e-mail azonban nem minősül a Webáruház részéről a vételi ajánlat elfogadásának.

Amennyiben a megrendelő által leadott rendelésben szereplő termékek minőségében vagy mennyiségében eltérés van a kiskereskedelmi tevékenység keretében a végső felhasználók számára megrendelhető mennyiséghez képest, úgy ezt a Webáruház 48 órán belül jelzi a megrendelőnek e-mailben.
A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor az Eladó a megrendelés lezárásakortájékoztató e-mailt küld, amelyben értesíti a Vevőt a megrendelt termék kiszállítandó mennyiségéről, és a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról, a szállítás vagy átvétel várható időpontjáról.

2.6. Felhívjuk a figyelmet, hogy minden egyes véglegesített megrendelést a Webáruház rendszere külön megrendelésként kezel, így az egymás után közvetlenül, azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. Ha már leadta megrendelését, de a csomagot újabb termékekkel bővíteni szeretné, úgy haladéktalanul lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így –megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés. Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket arra, hogy a véglegesített megrendeléseket a rendszer megrendelőnként összesíti.

2.7. A felhasználó a terméket a megrendeléskor megadott címen vagy központi boltunkban (1067 Budapest, Teréz körút 7.) veheti át, valamint a kiszállítással egyidejűleg, vagy azt megelőzően a termék vételárát és a feltüntetett járulékos költségeket (például szállítás) a jelen ÁSZF-ben szereplő feltételek szerint fizetheti meg.

2.8. Fizetési módok kiszállítás esetén

2.8.1.A megrendelt termékek vételárát és az esetleges járulékos költségeket (amelyek minden esetben feltüntetésre kerülnek a megrendeléskor) a vásárló előzetes banki átutalással illetve a futárnak történő készpénzes fizetéssel teljesítheti (utánvét).

2.8.2. A Webáruház bizonyos, általa kiválasztott alkalmakkor vagy időszakonként kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít kupon formájában. Kupon akciók esetén a kupon kódját az érvényességi idején belül és felhasználási feltételeinek megfelelően a kell beírni a megfelelő mezőbe. Egy megrendeléshez csak egy kupon váltható be, a kuponok nem vonhatók össze.

2.9. Fizetési módok személyes átvétel esetén

2.9.1. A megrendelt termékek vételárát a vásárló előzetes banki átutalással illetve a helyszínen készpénzben vagy bankkártyával egyenlítheti ki.

2.10. Átvétel

2.10.1. A Webáruházban megrendelt termékeket két féle módon veheti át a Vevő. Lehetőség van személyes átvételre a Központi Boltunkban (1073 Budapest, Erzsébet krt. 16.) illetve amennyiben a Vevő azt választja, akkor a Webáruház futárszolgálat útján történő kiszállítással juttatja el a csomagot a megadott címre.

2.10.2. A rendeléseket a Webáruház általában 1-2 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.

2.10.3. A vevő köteles az átvétel időpontjában a csomag sértetlenségét, a termékek darabszámát ellenőrizni, és kiszállítás esetén az átvételi elismervényt aláírni.

Sérült csomagolás esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát. Ajánlott a termék sértetlenségét is az átvételkor ellenőrizni, és mennyiségi hiány vagy sérült termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át.

2.10.4. Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A kiszállítás munkanaponként 8-17 óra között történik. A vásárló köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, ahol a fenti időintervallumban elérhető.

2.10.5. Szállítási költség

A megrendelt csomagok kiszállítását jelenleg a futárszolgálatunk végzi. A kiszállítás díja a fizetési módtól függetlenül 1990 forint/ csomag. Ezt az összeget a honlapon jelzett végösszeg már tartalmazza.

Amennyiben új LEGO-t vagy használt LEGO-készletet vásárol és a rendelés összege meghaladja a 60 000 Ft-ot a kiszállítás díját átvállaljuk.

Az ingyenes kiszállítás minimum összeghatára minifigurák és alkatrészek esetén 25 000 Ft.


Központi boltunkban a személyes átvétel díjmentes, szállítási költséget nem számítunk fel.